تست جالــــــــــب

psychological.nojavanha



تابلویی که در عکس می‌بینید جاده‌ای را نشان می‌دهد که به یک خانه منتهی می‌گردد. این صحنه چه چیزی کم دارد؟

یک درخت             یک آبگیر (برکه)             آدمها               یک تکه ابر                     یک ماشین

 

انتخاب کردید؟

l

l

l

l

 

پیامی که در پشت این سوال قرار دارد، چیزی که انتخاب می‌کنید تا به صحنه اضافه شود نشانگر چیزی است

که در زندگی شخصی برایتان اهمیت دارد. با تغییر اولویتهای زندگیتان،

انتخاب شی‌ء جاافتاده در این صحنه نیز تغییر خواهد کرد. این سوال را چند سال دیگر نیز از خود بپرسید تا دریابید

که دیدگاهتان نسبت به چیزهایی تغییر یافته است.

******************************

*

*

*

*

*

*

*

درخت:

در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید …

رشد معنوی خودتان است.

یک آبگیر برکه:

در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید …

داشتن یک رویا است.

آدم ها:

در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید …

رابطه داشتن با افراد دیگرست.

یک تکه ابر:

در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید …

دوستتان است.

یک ماشین:

در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید …

پول است.


نظرات شما عزیزان:

لیوسا
ساعت19:52---27 ارديبهشت 1394
من ادم ها مر300000

ساده
ساعت16:14---8 ارديبهشت 1394
من ابر رو انتخابیدم درست در اومد

yasamin
ساعت0:05---29 اسفند 1393
من درخت و ابر رو انتخاب کردم عالی بود مرسی

زهرا
ساعت18:13---25 اسفند 1393
:

*یه دخمل خوشحال*
ساعت15:18---5 بهمن 1393
من ابر وادم رو انتخاب کردم
درست هم در اومد


ترنم
ساعت11:05---16 دی 1393
خوب بود:)

الين
ساعت14:23---3 دی 1393
جالب بود دريا جان من :من ادم هارو انتخاب كردم والان شخصيت خودمو بهتر شناختمX:مرسي عزيزم

الینا
ساعت13:16---28 آذر 1393
مظخرفه شوخی کردم

مريم
ساعت19:29---22 آبان 1393
شما كه اين همه هوش دارین چرا خرگوش نشدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه خدایی خوب بود
پاسخ: !!!!!!!!


ترسا
ساعت11:29---17 مهر 1393
my god very good

سحر هیو جو
ساعت23:16---5 شهريور 1393
واقعا درست بود. مر30!!!

ایدا
ساعت18:24---25 مرداد 1393
من ادم ها و درخت رو انتخاب کردم و واقعا درست در اومد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 10 مرداد 1393برچسب:یک تست جالب, | 21:18 | نویسنده : دریا |